Tuesday 28 November 2017

Masyuk Forex Trading


Tråd: EA Masyuk2009 xde rezki bro. NU naik mencacak 100pips. kalau 0,1 mye mmg bole lagi. Sgt sett av dav bro pasal setting 0.1 lot. Saye punye demo NZUD setting ikut 1 side (USD 300, 3 sen) pon dah MC. Jegutberegning sier at du har det du ser. mmg innstilling, takk, innstilling forside Boleh Tahan 63 pips (lebih kurang). Total Margin trengte utk 10 maxtrade USD 182, så balanse bare tinggal 118 Usd (300usd egenkapital) du utk tahan reversal. Daglig rekkevidde NZUD lebih kurang 100 pips. Så ved beregning saye utk setting mye 0,1 på USD 500 boleh tahan -150 pips. Ape2pon TT dah kate, handle på egen risiko, test demo dulu. hehe. Innstilling utk GU ssssgt stabil amp fortjeneste. Insya Allah er ikke en god handelstimer, men det gir resultatresultatet live konto utk GU). Terima kaseh igjen TT. MasyukV2 mmg masyuk, hehe. Moderator Ble medlem Oct 2008 Sted Malacca Innlegg 1.341 FXO Aksjer 0 FXO Bonus 60.000 Takk 65 Takket 300 ganger i 206 Innlegg ac200 (start 2sen) aku pn dh mc ac300 (start 5sen) fortsatt stabil sbb dh mkn byk mggu lps. maybe mggu lps marked menyebelahi aku kot. market mmg xle jangka. range still xbsr sgt so aku guna setting yg sama lg yg mc tu sorila yer Ansvarsfraskrivelse 2005-2016 kopi FXOpen Alle rettigheter reservert. Ulike varemerker holdt av deres respektive eiere. Risiko Advarsel:. Handel på Forex markedet innebærer betydelige risikoer, inkludert fullstendig mulig tap av midler og andre tap og er ikke egnet for alle medlemmer. Kunder bør selv vurdere om handel er hensiktsmessig for dem i lys av deres økonomiske tilstand, investeringserfaring, risikotoleranse og andre faktorer. FXOpen Markets Limited. et selskap behørig registrert i Nevis under firmaet nr. C 42235. FXOpen er medlem av The Financial Commission. FXOpen AU Pty Ltd .. et selskap godkjent og regulert av Australian Securities Amp Investments Commission (ASIC). AFSL 412871 ndash ABN 61 143 678 719. FXOpen Ltd. et selskap registrert i England og Wales under selskapets nummer 07273392 og er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority (tidligere Financial Services Authority) under FCA firma referanse nummer 579202. FXOpen gir ikke tjenester til innbyggere i USA. Alle klokkeslett er GMT. Nå er klokken 05:26. Koding hjelper Marcio: Kjære Mladen og Mr Tools, jeg har vært FT denne EA og tilsynelatende gir det gode resultater. Det gir gjennomsnittlig 25-30 USD daglig. Problemet er at det også har rundt 1-2 stillinger som går over 18USD negative, og dreper fortjenesten det hadde gjort. Denne EA har ikke MM eller SL, og dens TP har ingen anelse om hvordan det fungerer. Jeg prøvde denne uken å legge til, men som jeg ikke er en koder, prøvde jeg å få et utvalg fra andre EAs koder som hadde denne funksjonen. Ved kompilering viste det seg ingen feil, men min ide er å plassere en SL slik at den negative posisjonen ikke vil nå et nivå for å kompromittere fortjenesten. Som jeg sa, forstår jeg heller ikke sine regler for lukking av stillinger (jeg har hatt -0,50USD stengt, men det gjorde ikke lukke -18USD som for TP som fungerer på samme måte). men mitt hovedproblem er med SL. Kanskje det ville være fint å legge til en ny TP med beslutningen om å aktivere det eller ikke. Også, hvis du har kunnskap om en EA som perfoms denne typen fortjeneste, vil jeg gjerne få navnene sine. Beklager. Det er en dekompilert EA Dette er vedlegget, det burde h nå mladen: Marcio Beklager. Det er en dekompilert EA Beklager min mangel på kunnskap, men hva betyr det Hva skal jeg gå etter for å kunne kodes Marcio: Takk mladen, fikk det Hvordan kan jeg avvike fra en de-kompilert og ikke, så jeg søker enten etter Ikke dekomponert En Se på variabelnavnene først Man skal ikke bruke variable navn som li56, ldret4 og lignende ting fordi det ikke betyr noe. Menn bruker logiske navn som er lesbare og lettforståelige (etter alle kodende språk er bare et annet språk som menn snakker) Kjære Mr Mladen, hvordan har du oppgradert nøkkelen til dagens ide, og nå gir jeg meg en fortjeneste av 500 - 1000 PIP daglig, jeg vil gjerne vite om jeg kan lage en EA ut av det, det handler om matematikk og forhold i tidslinjen. Vet ikke om du forstår meg godt. Nøkkelideen til dagens nøkkelindikator og EA er ikke så komplisert. Jeg vet ikke om å poste det her fordi jeg tror det er kraftfullt og kan være en god kommersiell indikator og EA for alle som plukker den og gjør det kommersielt før til meg, jeg har sett på YouTube for eksempel kommersielle indikatorer på Zup vertions, og ville Ikke som å vises i YouTube eller Ebay med andre som gjør fortjeneste ut av dette. Har du lyst til å anbefale meg en privat coder-programmerer Hvor mye skal det koste Jeg gjorde mye forskning og vet ikke hvorfor den versjonen jeg har er dekomponert som forfatteren ga det bort, fritt å ha en annen versjon som masyuk forbedret som en kommersiell. Jeg lastet ned fra andre foruns men jeg kan ikke identifisere og finne den ikke dekompilerte, men igjen ga forfatteren sin Masyuk v3 fritt. Ved at jeg ikke ser et problem i å legge til disse funksjonene. det er en god EA mangler bare noen grenser for å være mer lønnsomme. Jeg er sikker på at andre mennesker også vil dra nytte av det. Marcio: Kjære Mladen og Mr Tools, jeg har vært FT denne EA og tilsynelatende gir det gode resultater. Det gir gjennomsnittlig 25-30 USD daglig. Problemet er at det også har rundt 1-2 stillinger som går over 18USD negative, og dreper fortjenesten det hadde gjort. Denne EA har ikke MM eller SL, og dens TP har ingen anelse om hvordan det fungerer. Jeg prøvde denne uken å legge til, men som jeg ikke er en koder, prøvde jeg å få et utvalg fra andre EAs koder som hadde denne funksjonen. Ved kompilering viste det ingen feil, men selv om det viste seg at SL skulle plasseres, virket det aldri. Min idé er å plassere en SL slik at den negative posisjonen ikke vil nå et nivå for å kompromittere fortjenesten. Som jeg sa, forstår jeg heller ikke sine regler for lukking av stillinger (jeg har hatt -0,50USD stengt, men det gjorde ikke lukke -18USD som for TP som fungerer på samme måte). men mitt hovedproblem er med SL. Kanskje det ville være fint å legge til en ny TP med beslutningen om å aktivere det eller ikke. Også, hvis du har kunnskap om en EA som perfoms denne typen fortjeneste, vil jeg gjerne få navnene sine. Jeg gjorde mye forskning og vet ikke hvorfor versjonen jeg har er dekomponert som forfatteren ga det bort fritt å ha en annen versjon som masyuk forbedret som en kommersiell. Jeg lastet ned fra andre foruns men jeg kan ikke identifisere og finne den ikke dekompilerte, men igjen ga forfatteren sin Masyuk v3 fritt. Ved at jeg ikke ser et problem i å legge til disse funksjonene. det er en god EA mangler bare noen grenser for å være mer lønnsomme. Jeg er sikker på at andre mennesker også vil dra nytte av det. Vennligst les det innlegget igjen. Jeg kunne ikke bryr seg mindre hva den forfatteren forteller når han brukte dekompilert kode og så ble han selv kommersiell ved hjelp av den dekompilerte koden for å gjøre det. Jeg har vært i mql koding i lang tid, og nå hvis jeg ikke var i stand til å gjenkjenne en dekompilert kode, ville det være på tide å kaste håndkleet inn og fortelle at jeg ikke har noen anelse om mql-koding. Så vær så snill, hvis du ønsker å høre mitt råd, så hør det. Men hvis du ønsker å høre det bare når du liker det og å ignorere det når du ikke liker det så er hele poenget med kommunikasjon meningsløst. Jeg vil gjenta bare en gang til. Jeg vil ikke endre noen av dekompilert kode. Dette er vedlegget her, mladen: Mastercash kan du legge den til på et innlegg som en fil du bruker (den du skrev i et tekstformat kan ikke kompilere) Duit Forex MASYUK Forex Singkatan Kepada Foreign Exchange, en dag i tukaran matawang asing . Ia juga dikenali dengan nama FX. Forex sebuah enhet kewangan yang terbesar di dunia dengan transaksi melebihi 3,5 trillion sehari. Forex melibatkan transaksi dimana kita membeli satu matawang dan menjual satu matawang yang lain. Matawang (valutapar) i denne transaksjonelle melkeren megler i henhold til bunkepar (pund) på svenske dollar (GBPUSD). Pertukaran asing (utenlandsk valuta forex) berlaku apabila suatu mata wang ditukar kepada mata wang lain. Ia merupakan suatu jenis perdagangantransaksi aktiviti jual beli mata wang antara negara yang melibatkan pasar-pasar mata wang utama di dunia selama yang berlangsung secara 24 marmor secara berterusan. Merupakan pasar terbesar dunia di mana ia melibatkan transaksi wang sebesar 2 trilion pada hari pasaran dibuka. Mata wang terbahagi kepada 2 iaitu Utama dan Kecil (mindre). Utama ialah mata wang paling kerap diperdagangkan iaitu USD, EUR, GBP, CHF, JPY, AUD enn CAD. Kecil adalah mata wang selain mata wang utama iaitu NZD dan SGD, og ​​du kan alltid ha det beste alternativet. Du kan også søke etter et annet sted, og du vil være sikker på at du er i god stand. Ia diniagakan secara berpasangan kerana dalam perdagangan mestilah ada beli dan jual. For å få tak i din egen Euro-dollar, så er du sikker på at du betaler EUR (Euro) enn USD (dolar AS). Forex Merupakan satu pelaburan yang paling popular kerana pulangan keuntungannya yang tinggi. Keuntungan boleh mencapai sehingga 100 dalam masa beberapa hari. Akibat pergerakan yang cepat tersebut, tidak dinafikan forex juga berisiko tinggi untuk rugi apabila oga tidak mempunyai penguahuan yang cukup. FOREX (Foreign Exchange) atau yang lebih dikenal dengan urus niaga matawang enn ia juga dipanggil spot market atau punksen FX merupakan suatu jenis perdagangantransaksi yang memperdagangkan mata wang suatu negara terhadap mata wang negara lainnya yang melibatkan pasar wang utama di dunia selama 24jam secara berterusan. Pertukaran matawang melibatkan lebih kurang 4000 bank dari seluruh dunia. Pergerakan pasar Forex bermula dari pasar New Zealand amp Australia Australia, Asia Iaitu Jepun Singapura, Hongkong, USA, USA, USA, USA, USA, USA, USA, USA, USA, USA, Canada, USA, Canada, Canada, Canada, Canada, Canada, Storbritannia, Storbritannia, Settlement bank sentral dunia), yangdilakukan pada akhir tahun 2004, men nå har vi hatt en valutapris på USD1,4 Trillion per hari enn i måneden i Transaksjon harian melibatkan 4 trillioner amerikanske dollar. Denne demikianen, prospek untuk melabur di per dagangan forex adalah sangat bagus sejak Forex dibuka kepada pelabur-pelabur kecil bermula tahun 1996.FOREX Juga Telah Menjadi Alternatif Yang Paling Populært ROI (Return On Investment) servert fortjeneste i løpet av de siste fem årene, med en gjennomsnittlig rente på 5 til 10 kroner per måned. 100 per person og en profesjonell næringsdrivende).Akibat pergerakan yep cepat tersebut, maka FOREX, med en gang i gang med å betale penger og tjene penger til å tjene penger i løpet av de siste ti årene. Kontorets hovedkontor ligger i sentrum av byen, og tilbyr en god handel med mat og drikkevarer. Transaksjonen er ikke bare en måte å utvide på nettet, men også på Internett. en teknologi. img264.imageshack. usimg264451hukumforex. png (KLIK SINI) DAFTAR DAN JANAKAN WANG ANDA (PERCUMA USD 5,00) - Andre enn dapatkan usd5 percuma dan anda boleh mulakan handel matawang asing .. Panduan Mendaftar Di MARKETIVA Kurang 5 min og en dapat memiliki konto di Marketiva, mesin penjana dollar anda. Untuk mulakan belajar anda harus memiliki konto dulu di Marketiva. Pendaftaran sangat mudah dan cepat serta anda terus mendapatkan bonus kontanter 5 (5 dollar), og du vil også ha en god handelstransaksjon. Du kan også legge inn en ny konto, og du kan også legge til en konto for å få tilgang til denne siden. Du kan også laste opp 2 ID-er (KTP, SIM, KTM, ID-nummer, ID-adresse) og kontoen din er ugyldig. 1.Register di Marketiva 2. Klikk på dette skjemaet img21.imageshack. usimg219933daftarmarketiva. png 3. Brukernavn: 4. Brukernavn: Du må logge inn for å kunne legge til en annonse, og du må logge deg inn for å logge deg inn for å svare på MARKETIVA yang lain. 5. Passord diisi minimal 8 karakter, kombinasikan dengan angka. 6. Frist Navn: Nama Depan Anda. 7. Midle Innledende: Nama Tengah anda jika punya. (binbinti) 8. Etternavn: nama akhir anda. 9. Gateadresse: isi alamat anda sesuai dengan ID (kad pengenalan) anda. 10. By: nama kota anda pada ID (kad pengenalan). 11. Postnummer: Poskode. 12. Stat: negeri. 13. Land: Pilih Malaysia. 14. Telefon: Ingen telefon til telefonen. 15. E-post: Send e-post og e-post, og du kan bare sende deg en e-post, og du kan bare sende inn e-post til e-postadressen din. 16. Setelah selesai mengisi form, klikk Fortsett. enn i form av kedua. 17. Pada form kedua, pilih Standard Forex Trader. 18. Terdapat pengepolitisk kupong, (boleh diabaikan) 19. Untuk Recovery Spørsmål da Recovery Svar Svar er du snakkes om at du ikke har noe annet enn deg, og du vil ha det som du vil. 20. Klikk på Neste for å gjøre det enklere for deg enn å selge den MARKETIVA. 21. Pada halaman ini, ia merupakan prosedur av syarikat terhadap Investornya. Merupakan suatu kewajiban syarikat untuk memberitahu risiko - risikoen for at du vil være i stand til å oppnå en rask og rask innsats. Investor tidlig mer enn dirugikan bila terjadi kerugian yang begit besar enn tidak menigut ganti rugi dari syarikat tersebut kerana perusahaan syarikat broker hanya sebagai facilitator saja. Kemudian pada uttalelse selanjutnya, dari pihak Investor sendiri bahawa Investor telah mengerti atas semua perjanjian yang telah dibuat dengan pihak MARKETIVA. 22. Klikk Finish sebagai simbol bahwa anda telah setu dengan perjanjian yang ada. dan kemudian anda akan di direkte meny av lembar Få Streamster untuk mendownload programvare fra MARKETIVA. 23. Klikk Streamster TM Instalation Package, sett inn og installer Anda installer pada komputer oga. Ingat Setelah selesai installerer jangan langsung membuka programnya, tetapi lanjutkan dahulu prosess verifikasi identiti Anda. Langkah selanjutnya yang harus dilakukan adalah hara verifikasi data diri. Janganlah memulai trading terlebih dahulu kerana data-data anda berupa (kad pengenalanlesen memandubil) belum diverifikasi. Ini adalah untuk mengelakkan konto oga daripada disuspended oleh marketiva. Verifikasi data terlebih dahulu dan tunggu ada email persetujuan marketiva. Bonus til hver kunde Hver kunde, som har åpnet en reell konto fra 27. november 2009 år til 1. februar 2010 år, kan motta 25 bonuser på hvert innskudd i hele 2010-året. For Mini-kontoer er bonusen 25 fra innskudd. For Classic-kontoer er bonusen 15 fra innskuddsmengde. Eksempel på bonusberegning for Mini-kontoer: 1. Innskudd er 1000, bonusen er 25 og i amerikanske dollar er den 250. 2. Neste innskudd er 2000, bonusen er 500. Totalt er bonusen 3750. Minimal spredning fra 0,4 pips Ingen skjulte provisjoner Automatisk uttak Utførelse i løpet av 0.1 sekunder 150 valutapar og 500 CFDer Utnyttelse av opptil 1: 1000EXNESS 8211 er det komfortable miljøet, laget av fagfolk og arbeider for deg. Beste handelsbetingelser Sprer fra 0,4 pips Minimal innskudd 10 Minimal masse 0,01 Maksimal løftestang opptil 1: 1000 Best bestelling utførelse Utførelse i løpet av 0.1 sekund Ingen krav og slippe Nei Stoppnivå og Frys nivåAutomatisk deponering og tilbaketrekking av penger DAFTAR LIBERTYRESERVE (BETALING UNTUK DEPOSITWITHDRAWAL FOREX) - Du kan ikke betale innskudd på kontoen din enn å trekke tilbake din e-valuta. Setelah website Liberty Reserve Hjem, Meny for opprett profil Opprett konto Logg inn Registrering Frihet Reserve data og data om data og ikke lenger. Konto Navn (): Er du sikker på at du vil ha ID-kort (KTP)? ): Kata laluan (passord) anda, sebaiknya gabungan huruf dan angka. Skriv inn passordet (): Taip kata laluan oga sekali lagiLogin PIN (): Pastikan oga eri PIN-kode for å skrive inn og logge inn (Penting Harap dicatat) Tast inn innloggings-PIN (): Taip PIN-kode er ikke gyldig. Sikkerhetsspørsmål (): Maskinen er ikke gyldig, og du kan også bruke dette passordet. Favoritt kjæledyr. Jika anda ingin menggunakan pertanyaan og takk til deg, og du vil ikke bli valgt. Ikke valgt - Lalu er en ruangan eller skriv din egen dengan pertanyaan anda sendiri, contoh. Apakah nama kekasih pertama anda (Penting. Harap dicatat) Svar (): Erikan dengan jawapan dari pertanyaan ruangan Sikkerhet Spørsmål, svar. bila anda memilih Favoritt kjæledyr enn haiwan kesayangan peliharaan anda adalah panda, maka ruangan Svar fra deg og dugan Panda. Atau bila anda menggunakan pertanyaan Apakah nama kekasih pertama oga maka anda boleh erikan dengan nama kekasih pertama anda (Penting. Harap dicatat) Personlig velkomstmelding (): Isikan salam pembukaan sewaktu oga login koden Liberty anda, contohnya. Semaga anda semakin kaya. E-post (): Er du en e-postadresse og et klikk? Agree, registrer meg! Registrering er fullført enn data-data penting passord, innloggingspinne, master nøkkel dll. (Penting. Harap dicatat) Pastikan oga catat atau lagre dengan cara klikk kanan mouse di data passord, pilih Lagre bilde Som et lagre Lagre bilde Som en liten bok, legger du til filen. Nombor konto Liberty Reserve akan dikirim ke email bersubject Vellykket Liberty Reserve Registrering (silahkan cek juga folder spam bulk junk) setelah pendaftaran selesai. Anda Bolehlah Melakukan Logg inn e-postkonto og klikk på menyen Logg inn. Trinn 1 Masukkan-data Nombor Liberty Reserve yang berawalan U.-passord, inntastingsnummer display i ruangan bawahnya, lalu neste. Trinn 2 Tick Jeg bekrefter at min egendefinerte velkomstmelding er riktig. Fortsett Trinn 4 Innloggingspinne (4-5 siffer) Logg inn Logg inn Data-data berikut untuk melengkapi prosess forpliktende Liberty Reserve Fornavn (): Isi dengan Nama Anda andaLast Navn (): Isi dengan Nama Ayah andaCompany Navn: Kosongkan atau Isi dengan Nama PerusahaanAddress (): Alamat Lengkap sekarangDate of Birth (): Isikan tarikh lahir anda dengan format BulanHariTahun

No comments:

Post a Comment