Sunday 26 November 2017

Forex Trading Profit Ly Superman


Superman Trades Review 8211 Beste aksjeplukkene på Profit. ly Paul Scolardi aka Superman er en veteran liten svinghandler som handler hovedsakelig med lave flytebeholdninger med et bestemt tema som han tror vil bli varmt i fremtiden. Det som skiller ham fra mengden, er hans unike evne til å finne fremdrift for andre handelsfolk. I8217ve vært abonnent på Super Pro Alerts for de siste 10 månedene. Han har handlet siden 1997, og har over 15 års erfaring. Han var en tidligere CPA, dette gir ham en kant når han leser SEC-arkiver. Hans innleggsstil ble inspirert av Tokyo Joe, som var en berømt aksjeplukker i de tidlige internettidene. Han startet sin karriere ved å legge ut på Thelion (et populært lagermeldingsbrett), her fikk han et resultat gjennom hans track record av store vinnere. Han er nummer én bedømt næringsdrivende på Investimonials og er femte i samlet fortjeneste på Profit. ly med 2,38 millioner, like før investorer under jorden. Finne momentum før det skjer. DGLY gikk fra 3 til 33 LIVE gikk fra 1,50 til 12 Fokuserer på inntektsverdi spiller Tema-spill foretrekker Low Float Stocks Har vært involvert i de fleste av de årlige monster-småkapse-movers-spillene Stammer hovedsakelig fra langsiden, noen ganger selger han kort. Innlegg for mye, og tweets for mye om aksjer han har stillinger i 8211 Noen kalte ham en pumpe og dumper. Grådighet 8211 Selger selger tidlig nok til å låse inn fortjeneste setter dollarmål, f. eks. hvis aksjen går til 2,00 I8217l gjør 20.000 osv. Begrenset diagrambruk Fikserer på små grupper av aksjer til tider Fikk ikke inn i bredden og dybden i det kinesiske bedraget 8211 Kinesiske selskaper ble lagt ut falske finansielle behov Trenger å korte mer Hvordan finner han øyeblikk før det Skjer fortjeneste spiller 8211 ting å se opp for Holder en liste over aksjer ved hjelp av Yahoo Finance Vet når de er på grunn av å rapportere finanser Kjenn forrige år comps Gjennomgå siste inntjeningsrapport Vet sympati selskaper som rapporterte sterk inntjening År for års vekst One Timers Sekventiell vekst Sesongbaserte virksomheter Kjør pris PE Nedre flyten Bedre visjon av selskapet Videresend kommentarer fra CEOCFO 8211 Vag eller spesifikk advarsel eller forsiktighet Ny forretningstema Sympati-spill Kan sende en gruppe bestander høyere Alltid lese om aktuelle hendelser Ny teknologi Prøv å komme foran temaet Få tidlig eller don8217t plager å komme inn Vanligvis den enkleste shortsen Hold beholderporteføljen sortert etter tema Eksempel av temaer 8211 Sosiale medier, gull, orkan, fugleinfluensa, kreft, Kina osv. Høy risiko Høy belønning 8211 Don8217t jage low float aksjer Illiquid 8211 Ta små stillinger Don8217t Chase Kvaliteten på nyhetene er avgjørende 2 Million Float eller Less 8211 Ultra 8211 Veldig lite volum er nødvendig for å flytte aksjen 3-5 Million Float 8211 Hvis nyheter er Kvalitet vil fungere som Ultra 5-10 Million Float 8211 Solid volum nødvendig Hold portefølje av aksjer sortert etter float Noen av hans store Winn ers ROSG 8211 Rosetta Genomics Ltd TriForce Trader ( Matthew Owens) er Paul8217s toppstudent med nesten 1.000.000 i verifisert fortjeneste på under to år. Matthew begynte å handle med Super-Trades i begynnelsen av 2014 og registrert i sin bootcamp for videre å lære sin strategi. Han er den perfekte studenten da han er selvdrevet og har en naturlig evne til å plukke aksjer. Før han sluttet, manglet han strukturen for å tjene penger med sine handelsideer. IncredibleTrades på twitter har laget over 450 000 etter ham og er en chatrom moderator. DrMatt30 har laget 452, ooo og spiller en viktig rolle som en chat-rom moderator. RedRocketStocks var en av Paul8217s tidligere suksesshistorier, men jeg vet ikke nøyaktig hvordan han gjør nå. Tilbake i begynnelsen av 2014 ble han 6000 til 37.000 (en 500 gevinst). F. eks Av Super-Trades Watch-list for 6 juli 2015 Nye eller nyere tittel aksjer som er uthevet for å se etter handler i dag fra skanningen. EZCH CHART inntekter vinner cybersecurity personlig stopp tap ville være 4 EMA 8230personal målet 22,50 pluss hvis det virker ZYNE CHART stille periode ending. there var artikkel om amerikanske govt rapportering cannabis botemidler cacner i preklinisk personlig stopp tap ville være 4 EMA 8230personal målet 27 pluss hvis det virker FTNT CHART slow ste 20 se cybersecurity personlig stopp tap ville være 4 EMA 8230personal mål 43-44 pluss hvis det fungerer EROS CHART sakte sto 20 personlig stopp tap ville være 31 området 8230personlig mål 32-33 pluss hvis det fungerer BEAT CHART chart har vært sterk i dårlig marked personlig stopp tap ville være 4 EMA 8230personlig mål 15 pluss hvis det fungerer LPCN CHART sakte sto 20 se personlig stopp tap ville være 12.5 8230personal mål 13.5-14 pluss hvis det fungerer BPMC SWING sakte sto 20 se personlig stopp tap ville være 4 EMA 8230personal mål 27 pluss hvis det fungerer CLDX CHART sakte sto 20 klokka var nede på FDA som ønsker en prøveversjon, men ikke dårlig narkotika nyheter jeg så personlig stopp tap wo uld være 4 EMA 8230personlig mål 15 pluss hvis det fungerer RTTR CHART sakte sto 20 watch baker bros kjøpt personlig stopp tap ville være 4 EMA 8230personal mål 3,5 pluss hvis det virker ACY CHART low float inntjening vinneren ikke for jage eller store stillinger personlige stoppe tap ville være 4 EMA 8230personal målet 10.5 pluss hvis det fungerer Oppdateringer på tidligere venteliste aksjer eller varsler FOLD CHART slow ste 20. personlig stopp tap ville være 4 EMA 8230personlig mål 15 pluss hvis det virker OME SWING har vært vaktliste vinner inntjening vinner personlig stopp tap ville være 16 området. personlig mål 17 pluss hvis det virker PIRS SWING eier biotekneklassen med narkotika som de kan lage narkotika med og lisensierer personlig stopp, ville være det 2.5 area8230personlige målet 3 pluss hvis det virker PTN CHART potensiell handel på Sprout buyout av VRX. but de har 150m warrants og noen innsidere arkivert å selge. Kunne være lang kort slagmarken lager personlig stopp tap ville være 1 området. personlig mål 1,50-2 pluss hvis det virker AIMT SWING personlig stopp tap ville være 22 området. personlig mål 24-25 pluss hvis det virker LPCN SUPER WINNER Fra 7. sikkerhetsdata var good. de-risked for me im holding. .... personlig stopp tap ville være 50 MA 8230personal mål 8-15 pluss hvis det virker over tid TRIL SUPER WINNER fra 8 opped personlige mål. opprinnelige notater - gtgtgt Kjøpt 15000 aksjer TRIL på 7.9407 8211 IKKE SLAG 8211 TRADE SWING CTSO nylig uplifsed og har vært sterk. I tillegg har kreftbestandene vært veldig varme. TRIL er kreftlager i varmt område. siste omvendt delt ca. 4mm os aksjer og uplist. Personlig stopp tap lav 78217s og personlig mål 9-10 pluss hvis det fungerer. Ufx Legg igjen et svar Avbryt svar Du må være logget inn for å skrive en kommentar. TRADE LIKE EN SUPERHERO MY HALL OF FAME TRADES Super-Trades Offisielle blogginnlegg Vil du ha å bli en Super Trader Korte selgere tjener penger når en aksje går ned. Så når en kort selger skriver en artikkel, prøver den vanligvis å avsløre grunner til at en aksje skulle falle. Det er viktig for lange og korte forfattere å presentere komplette fakta når man skriver om lagre. Jeg tror en kortfattet avhandling med andre forfattere om Professional Diversity Network (NASDAQ: IPDN), ga ikke det komplette, nåværende, faktuelle bildet på IPDN. Markedet har vist seg å være enig da bestanden ble grønn på artikkeldagen og fortsatt er høyere til i dag. Jeg forsøker å motbevise poengene i den siste artikkelen med fakta og deretter presentere den lange avhandlingen for IPDN. 1) Warrants 8211 De fulle fakta Den korte forfatteren skrev dette om de nylig registrerte IPDN-warrants: Her er fakta: White Winston, et privat investeringsfond, var den tidligere utlåner av IPDN og også aksjonær. Tegningsrettene skrev om var et resultat av det tidligere låneanlegget. Den korte forfatteren sa at låneavtalen nå er avsluttet. Det høres dårlig ut. Faktisk er den riktige beskrivelsen låneavtalen fullstendig betalt da de nye investorene satte 20 millioner inn i IPDN klokken 9.60. Derfor ble det opphørt fordi det ble betalt og ikke lenger nødvendig. Den 7. november 2016, i forbindelse med avslutningen av CFL-transaksjonen beskrevet nedenfor, tilbakebetalt Selskapet (i) i full beløp som er skylt under Master Credit Facility og (ii) terminert Master Credit Facility og tilhørende avtaler mellom selskapet og White Winston, inkludert styrets representasjonsavtale. All sikkerhetsrisiko opprettet under Master Credit Facility ble utgitt ved tilbakebetaling av beløpene forfaller under og oppsigelsen av Master Credit Facility. (Kilde: Company SEC filing) Den korte forfatteren sa at aksjene var registrert, slik at White Winston kan 8220sell av lion8217s aksjene av stock8230 now.8221 og 8220it8217s åpenbare White Winston vil kontanter i cheapo lager og få pokker ut av Dodge mens gettin8217s good8221. Dette er totale forutsetninger at forfatteren av den korte artikkelen kjenner motivet til å registrere disse warrants og hva White Winston vil gjøre med dem nå som de er registrert. Faktisk måtte tegningsretter registreres fordi de ble utøvet som følge av at de nye investorer satt 20 millioner til IPDN klokken 9,60. Den 10. august 2016 inngikk selskapet en endring av Master Credit Facility og Consent and Waiver Agreement (endringen) med White Winston i forbindelse med CFL Transaction (se Note 8). I henhold til endringen godkjente White Winston CFL Transaction og frafalt sine rettigheter til deltakelse og styrets representasjon i henhold til styrets representasjonsavtale i forbindelse med CFL Transaction. I motsetning til endringen var selskapet enige om at pro rata-garantien ville bli fullt ut utnyttbar, uansett den pro rata formel som er angitt i warrant, og betalt et gebyr på 15 000. I tillegg bevilgte White Winston Selskapet en mulighet til å tilbakekjøpe sine utestående, i-pengene-tegningsretter etter gjennomføring av Tilbudstilbudet på vilkårene som er angitt i Endringen. (Kilde: Firma SEC-arkivering) Et annet viktig faktum å merke seg er at IPDN har mulighet til å tilbakekjøpe de hvite Winston-pengene i warrants nå, da de nye investorene har lukket sin avtale for 54,6 av selskapet. Så langt som å vite motivene til hva White Winston vil gjøre med Hellip IPDN 8211 Professional Diversity Network, har Nasdaq -3,9 millioner aksjer utestående - omtrent 410k float - ca. 12m kontant på hånd-core-virksomhet i fjor, korrigert EBITDA-tap redusert til 342k . på grunn av kostnadsbesparende tiltak. IPDN er en av de laveste float-aksjene på Nasdaq etter en omvendt splittelse (ca 410k etter splittet hellip Meld deg på for å bli min PROTEGE OG ARBEID MED MEG PERSONLIGT OG LÆR DET ALLE VETER jeg 8212gt KLIKK HER. Meld deg på DAGLIG VAKTLISTE, CHAT ROM OG STRATEGI VIDEOER 8212gt KLIKK HER. Jeg har VERIFISERT Over 1,200,000 i nettoresultat allerede i 2015 og jeg sitter på svært store urealiserte gevinster på toppen av hellip. Meld deg på for å bli min personlighet og jobbe med meg personlig og lær alt jeg vet 8212gt KLIKK HER. SIGN OPP FOR DAGLIG VAKTLISTE, CHAT ROOM OG STRATEGI VIDEOER 8212gt KLIKK HER. Tre ting å huske på når du gjør handel Handel kan være en spennende og givende måte å nå økonomisk frihet. Det hellip Meld deg på for å bli min PROTEGE Og jobbe med meg personlig og lær alt jeg vet 8212gt KLIKK HER. Meld deg på DAGLIG VAKTLIST, CHAT ROOM OG STRATEGY VIDEOER 8212gt KLIKK HER. Jeg har VERIFISERT Over 1200 000 i nettoresultat allerede i 2015. H Ere Er Fire Fundamentals av aksjemarkedet du trenger å hellip Meld deg på for å bli min PROTEGE OG ARBEID MED MEG PERSONLIGT OG Lær alt jeg vet 8212gt KLIKK HER. Siste få årlige salg på mine nyhetsbrev og andre. Meld deg på DAGLIG VAKTLISTE, CHAT ROOM, OG STRATEGI VIDEOER 8212gt KLIKK HER. Fire flotte bøker for å lese om du vil bygge din økonomiske hellip Meld deg på for å bli min protet og jobbe med meg personlig og lær alt jeg vet 8212gt KLIKK HER. Siste få årlige salg på mine nyhetsbrev og andre. Meld deg på DAGLIG VAKTLISTE, CHAT ROOM, OG STRATEGI VIDEOER 8212gt KLIKK HER. Bull Market vs Bear Market - Hva er forskjellen når det hellip Meld deg på for å bli min protet og jobbe med meg personlig og lær alt jeg vet 8212gt KLIKK HER. Siste få årlige salg på mine nyhetsbrev og andre. Meld deg på DAGLIG VAKTLISTE, CHAT ROOM, OG STRATEGI VIDEOER 8212gt KLIKK HER. Tips for å fjerne følelser fra dine handelsbeslutninger Med riktig plan hellip Meld deg på for å bli min protes og jobbe med meg personlig og lær alt jeg vet 8212gt KLIKK HER. Siste få årlige salg på mine nyhetsbrev og andre. Meld deg på DAGLIG VAKTLISTE, CHAT ROOM, OG STRATEGI VIDEOER 8212gt KLIKK HER. Fem av de enkleste påminnelser for din reise mot økonomisk frihet Å gjøre hellip Se mitt livsintervju med min første millionærstudent. (Lenken er videre under) Meld deg på for å bli min protet og jobbe med meg personlig og lær alt jeg vet 8212gt KLIKK HER. Ferieutsalg. Meld deg på DAGLIG VAKTLISTE, CHAT ROOM, OG STRATEGI VIDEOER 8212gt KLIKK HER. Jeg har verifisert hellip Innleggsnavigasjon1) Hvor mange aksjeplukkere vil du legge ut? Det vil variere avhengig av markedsaktivitet. Det vil bli fokusvisningslister utviklet hver uke. Chat-rommet vil ha en live analyse av nyheter. Realtidsvarsler vil bli sendt ut med hver ny valg. 2) Går du bare med lange aksjer Nei, mine lagerideer inkluderer både lange og korte og sporadiske alternativer. 3) Hva er din stil jeg fokuserer på momentum aksjer. Dette inkluderer inntjeningsspill, undervurderte aksjer, etterfulgt av aksjer og aksjer utført av gjeldende pressemeldinger. 4) Har du bare handel med lave flyter? Nei, jeg handler lager av alle flyter, men jeg foretrekker at de har en lavere flyte. 5) Har jeg tilgang til deg hvis jeg blir med i tjenesten, vil jeg være i chatterommet mesteparten av tiden. Jeg vil svare på alle spørsmål innen rimelig tid. 6) Hva er premium forskningsrapporter Premium Research rapporter er grundig analyse av kommende inntjening eller momentum aksjer og sektorer. I dybden gjennomgang av SEC arkiver, regnskap, teknologi og sektor. Tillater deg å finne fremdriften før det skjer Jeg takker for din tid og krefter for å dele lagervalg ideer. Jeg laget over 33 000 fra din Live (Live Deal) lager anbefaling. WorldChamp Jeg har fulgt Superman i minst 6 år nå. Supermans lagervalg er noen av de beste jeg noensinne har sett, og jeg har handlet aksjemarkedet i over 15 år. Superman har muligheten til å finne små cap-aksjer som har massive oppadgående bevegelser. Superman handler vanligvis aksjer som har sterke grunnleggende og fremragende inntjeningsevne. Ikke bare kan Superman finne disse massive vinnerne, han vet hvordan han skal fortell historien i sine skrifter om dem. Dette har hjulpet meg med å forstå hans aksjer plukker mens du eier dem. Mange takk Superman for årene med fremragende plukker. Ser alltid fram til dine neste lagerideer. Steve En av de beste lavtflytende handlende der ute. Mange Kina spiller i fortiden som doblet, tredoblet, men det som alltid vil stikke ut var hans varsel og bordpund på EFUT som løp fra 10 til 50 om to uker med mange tvilere underveis. Selv på det amerikanske fastlandet dupliserte han det med BOB som gikk fra 5 til 46 om to måneder. Når det er sagt, var den minneverdige gevinst for meg med LIVE. I 7 minutter av hans varsel kjøpte jeg 6,17 og solgte 19.75 for en 4000 gevinst. Hvem andre har den slags effekt på aksjer Derrick Superman leverer stadig stor forskning som går i dybden i selskapets inntjening og deres fremtidige potensial for vekst. Jeg gjorde 12.000 på sin analyse av MTSLs inntjeningsutgivelse. Superman er et must se for momentum aksjeplukkene. Louis Superman er den mest spennende aksjehandleren der ute. Jeg har fulgt ham i årevis, og han har konsekvent vinnende samtaler. Hans samtaler på ROSG gjorde mitt år som jeg kjøpte i 5-årene og solgte i 13-tallet for et overskudd på over 10.000. Hans erfaring er tydelig, og jeg gleder meg til mer ide. Doug Resultater kan ikke være typiske eller kan variere fra person til person. Se ansvarsfraskrivelse her.

No comments:

Post a Comment